پیکرتراشی

عمل پیکر تراشی شکم و پهلو چیست و چه مزایایی دارد؟

همانگونه که می دانید رفع چربی ذخیره شده در شکم و برطرف کردن چاقی یکی از مهمترین موضوعات در بین افرادی به شمار می ‌رود که از این مشکلات رنج می برند. یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی، امروزه عمل پیکر تراشی شکم و پهلو به شمار می رود.خدمات پیکرتراشی در شیراز را در سایت پی جو میتوانید بیابید.

پیکرتراشی

پیکرتراشی چیست

همانگونه که می دانید بسیاری از افراد با استفاده از رژیم های سخت و طاقت فرسا و استفاده انواع روش های درمانی، سعی در رفع چربی های دور شکم و پهلوی خود دارند. با این حال بسیاری از افراد نیز بدون استفاده از این روش ‌ها و با استفاده از روش های ویژه و تکنیک های پزشکی سعی در کاهش وزن خود دارند. آگاهی شما از این تکنیک و روش های انجام آن می تواند کمک کند که جهت انجام آن اطلاعات کافی داشته باشید.

پیکر تراشی چیست؟

پیکر تراشی به تکنیکی گفته می ‌شود که با استفاده از آن می توانید چربی های ذخیره شده در پهلو و شکم را به بهترین شکل حذف نمایید. افراد بسیار زیادی که بخش های مختلفی از بدنشان مانند پهلو و شکم پتانسیل بالایی جهت تجمع لایه های چربی دارند معمولاً افراد با مشکلات زیادی مواجه می شوند. بسیاری از افراد معمولاً نخستین راه و عمل جهت رهایی از این مشکل را، گرفتن رژیم های غذایی متعادل و انجام ورزش می دانند. با این حال گاهی اوقات با شرایطی مواجه می شوید که به دلیل محدودیت های بدنی و فیزیکی قادر به انجام این کارها نخواهید بود. شرایطی که شما را ملزم به استفاده از راهکارها و تکنیک های دیگر خواهد نمود.

انواع روش های پیکر تراشی

آگاهی شما از این تکنیک می ‌تواند کمک کند تا با انواع روش های انجام این عمل آشنایی پیدا کنید. امروزه افراد متخصص می توانند روش های مختلفی را برای انجام پیکر تراشی به شما معرفی کنند. هر کدام از روش های موجود دارای کاربردهای مختلفی بوده و شما می توانید با بررسی آن ها، برای رفع مشکل خود گزینه مناسب را انتخاب کنید.

پیکر تراشی شکم با لیپوساکشن

معمولاً نخستین کلمه که شما با شنیدن پیکر تراشی به ذهنتان می ‌رسد، لیپوساکشن خواهد بود. با توجه به اینکه این عمل از نخستین روش هایی به شمار می ‌رود که با استفاده از آن در نقاط مختلف بدن چربی های موضعی را حذف می نمودند، همواره مورد توجه افراد قرار می ‌گیرد. این روش نیز با توجه به معایبی که به همراه دارد می تواند شما را نسبت به انجام آن با تردیدهایی مواجه کند.لیپوساکشن در شیراز را در سایت پی جو بیابید.

پیکر تراشی پهلو و شکم با لیپوماتیک

گاهی اوقات فیزیک بدنی برخی افراد به گونه ‌ای است که دارای خاصیت کشسانی بوده و باید با استفاده از یک تکنیک مناسب، اقدام به رفع چربی آن نمایند. به همین دلیل ایده آل ترین انتخاب برای پیکر تراشی، استفاده از روش لیپوماتیک به شمار می ‌رود. استفاده از کانولای لرزشی در این عمل که موجبات تخلیه به صورت مایع را برای شما فراهم می‌ کند، می ‌تواند به شما نتیجه ای مناسب پس از انجام عمل نشان دهد.لیست مراکز لیپوماتیک در شیراز را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

بایدها و نبایدهای پیکر تراشی

چنانچه قصد انجام این عمل را دارید باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که این عمل باید تحت نظر تیم تخصصی انجام گرفته تا شما با عوارض جبران ناپذیری پس از انجام آن مواجه نشوید. علاوه بر این شیوه‌ای که شما جهت انجام این عمل مورد استفاده قرار می دهید باید به گونه ‌ای باشد که نتیجه مناسبی برای شما در پی داشته باشد.لیست مراکز تزریق چربی در شیراز را میتوانید در سایت پی جو مشاهده نمایید.

مزایای مختلفی در استفاده از روش لیپوماتیک و لیپوساکشن برای شما وجود دارند. به عنوان مثال درد کم، بهبود سریع و پرداخت هزینه های بسیار مناسب از مزایای روش لیپوماتیک به شمار می روند.

این نکته را فراموش نکنید که تفاوت لیپوماتیک و لیپوساکشن به نوع فرآیند چربی زدایی برمی ‌گردد. در روش لیپوماتیک بدون استفاده از حرارت و کاملاً به صورت فیزیکی با وارد کردن ضربه هایی، چربی موجود از بدن شما خارج می شوند. این در حالی است که انجام روش لیپوساکشن به گونه ای است که از طریق دستگاه مکش و با استفاده از حرارت، چربی های سوزانده شده از بدن خارج می شوند.

معرفی پزشکان و کلینیک های متخصص برای انجام پیکر تراشی

همانگونه که عنوان کردیم لیپوساکشن و لیپوماتیک باید تحت نظر تیم متخصص انجام پذیرند. چنانچه به دنبال یک مجموعه تخصصی هستید، می توانید با مراجعه به سایت پی جو، گزینه های متعددی را به عنوان پزشکان متخصص و کلینیک های تخصصی بررسی نمایید. ما در سایت پی جو به شما کمک می کنیم تا بتوانید کلینیک های تخصصی را بررسی کرده و روی به استفاده از خدمات آن ها بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *