جراحی ترمیمی بینی چگونه است؟

جراحی ترمیمی بینی چگونه است؟

جراحی ترمیمی بینی چگونه است؟

جراحی ترمیمی بینی چگونه است؟ یکی از سوال هایی است که افراد بعد از ناموفق بودن در جراحی بینی از خود می پرسند. یا یکی از سوال هایی که این افراد می پرسند بهترین دکتر ترمیم بینی چه کسی است؟ بهترین جراح بینی ترمیمی چه خصوصیاتی دارد؟

زمانی بیمار باید به فکر جراحی ترمیمی بینی باشد که از بینی خود احساس نارضایتی دارد و بخواهد نواقص آن را رفع کند. از دلایلی که افراد به فکر مراجعه جهت ترمیم بینی هستند می توان افتادگی بینی یا برگشت پذیری بینی، نامتقارن بودن سوراخ بینی ها، باقی ماندن انحراف یا کجی بینی بعد از جراحی زیبایی قبلی و یا مهم ترین علت داشتن مشکل تنفس پس از جراحی بینی باشد که فرد را دچار مشکلات زیادی کند.

"<yoastmark

عمل ترمیم بینی باید توسط یک پزشک متخصص انجام گیرد تا دوباره شما دچار مشکل نشوید و فرد به بینی ایده آل خود برسد.

  • چه مدت بعد از جراحی بینی اولیه می توان جراحی ترمیمی انجام داد؟

یکی از پیچیده ترین اعمال جراحی می توان جراحی ترمیمی بینی نام برد. چرا که تمامی بافت های و رگ های بینی قبلا یکبار دستکاری شده است و در جراحی دوم بینی میزان استفاده از بافت های بینی کمتر از جراحی اولیه می باشد و باید اصلاحات جدید روی بینی انجام گیرد.

هزینه ترمیم بینی عمل شده چقدر است؟

همان طور که اعلام کردیم عمل ترمیم بینی پیچیدگی خاص خود را دارد و حتی از جراحی اولیه بینی نیز سخت تر نیز می باشد . لذا هزینه عمل ترمیمی بینی بالاتر از هزینه عمل اولیه بینی می باشد. ه منظور اطلاع از هزینه جراحی بينی ترميمی ، باید به مطب پزشک متخصص جراحی بینی در شیراز مراجعه کرده و مورد بررسی و معاینه قرار گیرید.

عمل ترمیمی بینی

عمل ترمیمی بینی

مراقبت های بعد از عمل ترمیمی بینی چیست؟

  • توجه داشته باشید که به طور کلی پس از جراحی داشتن سرگیجه و حالت تهوع البته به صورت مختصر ، امری طبیعی است.
  • افراد به دلیل عدم وجود تامپون داخل بینی ، تا 48 ساعت پس از عمل با ترشح خونابه مواجه خواهند بود ؛ لذا توصیه می شود طی این ساعات جهت پیشگیری از آلودگی از قراردهی مکرر دستمال کاغذی بر روی بینی خودداری نموده و به جای آن از گازهای استریل استفاده نمایند.
  • طی روزهای ابتدایی پس از جراحی ترمیمی ، دو یا چند بالش در زیر کمر خود قرار دهید و در حالتی نیمه نشسته استراحت کنید به نحوی که بالاتنه در وضعیتی باشد که بالاتر از پاها قرار گیرد.
  • این نوع از عمل های زیبایی معمولا عمل سرپایی ترمیم بینی نامیده می شود یعنی اینکه نیازی نیست بیمار برای یک روز در بیمارستان بماند.
  • از خم شدن و یا فریاد کشیدن با صدای بلند خودداری کنید.
  • در هنگام خندیدن به صورت و بینی خود فشار وارد نکنید.
  • تا 4 روز بعد از عمل از خوردن غذاهای سفت و جویدنی خودداری کنید و بهتر است از غذای میکس و نرم میل کنید.
  • بعد از عمل ترمیمی بهتر است که از مسواک نرم استفاده کنید.
  • از دست زدن به بانداژی که روی بینی شما است خودداری کنیدو از خیس شدن آن جلوگیری کنید.
  • اگر عطسه دارید با دهان باز عطسه کنید تا به بینی شما فشار وارد نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *